24 augustus 2017 / Verzekeringen
Verzekeren via uw mobiele telefoon
Wie kan of wil er nog zonder een mobiele telefoon? Ook in verzekeringsland is de mobiele telefoon niet meer weg te denken. Was het voorheen het gemakkelijkst om direct een adviseur te bellen bij een schade, tegenwoordig zijn via de telefoon verzekeringen af te sluiten, wijzigingen door te geven en schades te melden.Zo zijn verzekeringszaken regelen waar en wanneer het uitkomt en vervult de telefoon een steeds belangrijkere rol. De mogelijkheden ontwikkelen zich en het eindstation is zeker nog niet bereikt.
Robbe App
Vanzelfsprekend gaan wij mee in de digitale ontwikkelingen om van onze diensten gebruik te kunnen laten maken; de dienstverlening aan onze relaties staat bij ons hoog in het vaandel. Zo hebben ook wij een Appontwikkeld, naast de bestaande digitale omgeving van MijnRobbe.nl. Met de app zijn schades te melden, wijzigingen door te geven, voorwaarden te raadplegen en is het mogelijk in te loggen bij de MijnRobbe-omgeving. Ook zitten er koppelingen in naar aanvullende informatie en apps van verzekeraars waarmee wij samenwerken. De app is te downloaden via de App Store van Apple of Google Play voor Android-toestellen, middels de zoekterm 'Robbe'.
MijnRobbe.nl
Ook via MijnRobbe.nl bieden wij de mogelijkheid om 24 uur per dag, 7 dagen per week en overal ter wereld inzicht te hebben in de verzekeringen die bij ons zijn ondergebracht. Via een account zijn binnen een beveiligde online omgeving polissen en nota’s in te zien, evenals de van ons afkomstige correspondentie. Zo heeft de klant alles bij de hand en kan hij bijvoorbeeld direct zien welke dekking op een verzekering geldt.
Via www.mijnrobbe.nl kunt u zich via de link “registreer indien u nog geen account heeft” aanmelden. U heeft alleen het e-mailadres nodig dat bij ons bekend is en uw (persoonlijke) relatienummer. Dit heeft u eerder van ons ontvangen, maar kunt u altijd bij ons opnieuw opvragen. Zodra u bent ingelogd, heeft u inzage in alle stukken op uw naam. Vanwege de privacy regel- en wetgeving zijn polissen en nota’s op naam van een eventuele partner of zakelijke entiteit in een apart account opgenomen.
Persoonlijke aandacht
De digitale dienstverlening is gemakkelijk, maar deze ontwikkelingen brengen ook risico’s met zich mee. Zo kan het voorkomen dat uw verzekeringen niet op uw situatie aansluiten of dat u denkt verzekerd te zijn tegen een bepaald risico dat in de praktijk niet onder de dekking van uw verzekering blijkt te vallen. Ook kunnen de verschillende verzekeringen niet op de juiste wijze op elkaar aansluiten, met als gevolg dat bepaalde risico’s niet worden gedekt.
Wij blijven naast de digitale dienstverlening geloven in persoonlijk contact met advies op maat. Onze adviseurs zijn u graag van dienst middels een persoonlijk gesprek bij ons op kantoor of telefonisch. Ook als u hulp wenst bij het aanmelden of de eerste keer inloggen op de App of op MijnRobbe.nl, aarzelt u dan vooral niet, wij helpen u graag verder.
Meer weten over dit onderwerp? Neem contact op >