Robbe
Inloggen

Happy Lint

Marie-Cécile Donders probeert de klanten van haar bedrijven Happy Lint en Donders Productions persoonlijke aandacht te geven en zocht een bank die dat ook doet. “Bij RegioBank ben je absoluut geen nummer.”

 

“Jouw persoonlijke touch.” Met die slogan maakt Marie-Cecile Donders onder de naam Happy Lint gepersonaliseerde linten, stickers, stempels en tasjes. Donders kwam op het idee door het bedrijf van haar partner, Multimark, dat producten voor markeren, coderen en etiketteren levert. “Daar zag ik honderdduizenden etiketten, inkt en toepassingssystemen voorbij komen. Maar ik miste het er zelf iets aan toevoegen. Daarom besloot ik dat te gaan doen met Happy Lint.” Sinds 1 januari 2018 bedrukt en levert Happy Lint producten met daarop een persoonlijke boodschap.

 

 

Groot voordeel

 

Donders overwoog al langer om als zelfstandig ondernemer aan de slag te gaan. “Ik heb heel lang bij Interpolis gewerkt in verschillende functies. Vrienden vroegen wel eens waarom ik niet voor mezelf zou beginnen, omdat ze me daar geschikt voor vonden. Maar ik zat naar volle tevredenheid bij Interpolis.” Pas toen dochter Isa werd geboren, ging Donders het serieus overwegen. “Groot voordeel was dat ik dan mijn tijd zelf zou kunnen indelen. Dus toen er een reorganisatie bij Interpolis plaatsvond vanwege het samengaan met Achmea, was het moment daar om de sprong te wagen.”

 

Dat deed ze niet alleen met de oprichting van Happy Lint, maar ze startte ook met Donders Productions. “Ik houd van feestjes en van het organiseren daarvan. Dat heb ik altijd veel gedaan, ook bij Interpolis. Ik krijg er energie van, dus besloot ik mezelf aan te bieden voor het organiseren, coördineren en uitvoeren van evenementen en activiteiten. In die hoedanigheid word ik ingehuurd door de Stichting Bruisende Binnenstad als evenementenmanager voor de Oosterhoutse binnenstad.”

 

 

Vragenlijst

 

Met haar Interpolis-achtergrond was het eigenlijk logisch om voor haar bedrijven een zakelijke rekening te openen bij Rabobank, vertelt Donders. “Maar ik focus met mijn bedrijf juist op persoonlijke aandacht, dus ik ben gaan kijken wie in het Oosterhoutse dat ook nastreeft. Zo kwam ik uit bij Robbe Financiële Raadgevers en RegioBank.”

Ze maakte een afspraak met RegioBank-adviseur Edwin Schuurbiers. “Ik had een hele lijst met vragen en die heeft hij allemaal keurig beantwoord. Het was snel geregeld. Sindsdien heb ik niet veel vragen gehad – de RegioBank-app werkt heel vanzelfsprekend en is heel gebruiksvriendelijk – maar ik weet dat mijn adviseur altijd klaarstaat. Ik ben bij RegioBank absoluut geen nummer.”

 

Dat RegioBank dichtbij haar klanten staat, spreekt Donders erg aan. “De bank bereikt dat met eenvoudige dingen, zoals de geldlessen die adviseurs elk jaar geven op basisscholen in het kader van Bank in de klas. Daar scoort RegioBank pluspunten mee.” Wat dat betreft is RegioBank met recht een buurtzame bank te noemen, vindt Donders. “En ook Robbe staat midden in de samenleving en kom je overal in het Oosterhoutse tegen.”

 

Toen Donders en haar partner elkaar net kenden, heeft hij wel eens gezegd dat het net leek of Interpolis haar eigen bedrijf was, gezien haar grote inzet en betrokkenheid. “Maar zo voelde dat ook! Robbe heeft volgens mij ook dat soort mensen in dienst. Je medewerkers zijn je ambassadeurs.” Het gemiddelde dienstverband bij Robbe bedraagt vijftien jaar. “Dat zegt niet alleen veel, maar zorgt dat je ook altijd een vertrouwd gezicht tegenover je hebt. Robbe en RegioBank geven hun klanten persoonlijke aandacht. Dat wil ik ook met mijn bedrijven. Daardoor voelt de connectie goed.”